Associazione Primavera ONLUS - Alghero SS

Località Pala Pirastru - Santa Maria La Palma - 07041 Alghero SS - tel 079999191-999233 Fax 0799999191. Il canile Primavera è una struttura interamente immersa nel verde, convenzionato con vari comuni della provincia di Sassari.

OVERVIEW

This website associazioneprimavera.org presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have researched fourteen pages within the web page associazioneprimavera.org and found zero websites referencing associazioneprimavera.org. We have noted one contacts and locations for associazioneprimavera.org to help you reach them. We have noted one public web platforms belong to associazioneprimavera.org. This website associazioneprimavera.org has been online for one thousand and ninety-five weeks, twenty-six days, nine hours, and sixteen minutes.
May 2003

ASSOCIAZIONEPRIMAVERA.ORG RANKINGS

This website associazioneprimavera.org is seeing variant levels of traffic throughout the the year.
Traffic for associazioneprimavera.org

Traffic ranking (by month) for associazioneprimavera.org

Traffic ranking by day of the week for associazioneprimavera.org

ASSOCIAZIONEPRIMAVERA.ORG HISTORY

This website associazioneprimavera.org was first filed on May 20, 2003. It is currently one thousand and ninety-five weeks, twenty-six days, nine hours, and sixteen minutes young.

COMPANY LENGTH OF LIFE

WHAT DOES ASSOCIAZIONEPRIMAVERA.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of associazioneprimavera.org Mobile Screenshot of associazioneprimavera.org Tablet Screenshot of associazioneprimavera.org

Associazione Primavera Onlus

Padre Giacomo Pittalis

Loc. Pala Pirastru

Alghero, SS, 07041

ASSOCIAZIONEPRIMAVERA.ORG HOST

I caught that the main root page on associazioneprimavera.org took five hundred and seventy-eight milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
46.252.150.133

ns1.netsons.com
ns2.netsons.com

I identified that this domain is weilding the Apache/2.4.7 operating system.

Associazione Primavera ONLUS - Alghero SS

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Località Pala Pirastru - Santa Maria La Palma - 07041 Alghero SS - tel 079999191-999233 Fax 0799999191." Our analyzers analyzed that the web page stated " Il canile Primavera è una struttura interamente immersa nel verde, convenzionato con vari comuni della provincia di Sassari."

OTHER WEB PAGES

A.S.D. PRIMIDELLASTRADA - TERNI

Un anno intenso, faticoso, difficile, ma colmo di. Abbiamo dato forma ad un evoluzione naturale per chi nella. Propria vita mette ai primi posti dignità e coerenza. Dalle ingiustizie, dalle ineguaglianze, dalle leggi speciali, dai ricatti dei. Dj set con gli associati Aldo .

Associazione PRINTS - PResenze INcise a TrieSte

Associazione PRINTS - PResenze INcise a TrieSte.

Associazione Socio-Culturale Priula per la solidarietà civile, sociale e culturale in Valle Brembana

Per la solidarietà civile, sociale e culturale in Valle Brembana. Curiosando fra i modi di dire del Bergamasco. Germania dei primi del 1900. Le donne italiane nella prima guerra mondiale.

Associazione Pro.di.Gio Progetti di Giovani

Presentazione di Vai di Spray, progetto di street art. Verrà presentato alle 14, presso la sede Emak S. , il progetto di street art che ha coinvolto giovani ed istituzioni. In biblioteca, a Novellara, un corso di fotografia digitale. Da giovedì 22 marzo, fino al 26 di aprile. Open Day al centro giovani di Campagnola Emilia. Torneo di Fifa 2018 a Novellara.